WindowsFirmaZarządzanie relacjami z klientami CRMOKAY CRM

OKAY CRM2.0

zabezpiecz pobieranie
Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku pomyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item

OKAY CRM to jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

Uwaga!

  1. Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu, wymagane jest podanie hasła, które brzmi: okay.
  2. Wersja testowa zawiera pełną funkcjonalność, ale umożliwia pracę z maksymalnie 50 kontrahentami.
  3. W celu wykorzystania funkcji import/export z Excel producent zaleca posiadanie pakietu Microsoft Office w wersji 2000 lub nowszej.
Ocena redakcji
4.0
Ocena użytkowników
4.38 ocen
Twoja ocena
Liczba pobrań10 512
Data aktualizacji5 sierpnia 2010
Rozmiar pliku64.48 MB
System operacyjnyWindows
LicencjaTestowa (trial)
Masz problem z tym programem?
Zapytaj na naszym forum
Opinie (1)
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)