WindowsFirmaZarządzanie relacjami z klientami CRMProfitCRM

ProfitCRM2.9

zabezpiecz pobieranie
Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku pomyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

Profit CRM to rozbudowany program do wspomagania procesów organizacyjnych w przedsiębiorstwie i zarządzania relacjami z klientami.

Ułatwia on przechowywanie informacji o klientach, organizowanie czasu pracy oraz oferuje wsparcie dla działu handlowego. Z jego pomocą możliwe jest przechowywanie pełnej historii obsługi klienta, podgląd faktur, korekt i płatności z zewnętrznego systemu handlowego/ERP, planowanie zadań do wykonania, organizowanie spotkań i zarządzanie wyjazdami, a także zarządzanie procesem ofertowania, obsługa zamówień zewnętrznych i pełna automatyzacja procesu realizacji zamówień.

Profit CRM współpracuje z systemami handlowymi/ERP (Insert SubiektGT, WaPro Wf-Mag, Enova, CDN Opt!ma, Humansoft HermesSQL, AgemaHR, Sage Symfonia Forte i Premium (Pervasive , Btrieve), PCBiznes, Faktury Express, Elisoft Faktury, Raks SQL, ODL PolkaSQL, Fin7), centralami telefonicznymi, czytnikami kodów kreskowych, a także najpopularniejszymi klientami poczty, komunikatorami i pakietami biurowymi. Inne zalety programu to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz wygodny system automatycznych uaktualnień.

Moduły wchodzące w skład Profit CRM

  • Podmioty - ewidencja firm i instytucji
  • Kontakty personalne - ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
  • Organizer - zestaw rozbudowanych narzędzi wspomagających zarządzenie czasem pracy. W połączeniu z mechanizmem powiązań, centralnym systemem powiadomień i monitoringiem dostępu, stanowi elastyczne i skuteczne rozwiązanie do organizacji i wizualizacji przebiegu pracy w danej jednostce organizacyjnej. Obsługa zadań została rozszerzona o szereg funkcjonalności, niespotykanych dotąd w tego typu rozwiązaniach. Cześć operacyjną wyposażono również w narzędzia wspomagające obsługę terminów wraz z funkcją zapraszania uczestników, organizowanie wyjazdów oraz zarządzanie urlopami. Przejrzysty kalendarz pozwala spojrzeć na ubiegły, obecny oraz zaplanowany przebieg pracy w świetle całego przedsiębiorstwa i personelu. Program współpracuje m.in. z Microsoft Office Outlook
  • Notatki - gromadzenie różnego rodzaju notatek
  • Dokumenty kontrolowane - nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
  • CallCenter - wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami, natywna współpraca z centralami Slican i Platan)
  • Handel - łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguracji funkcjonalności do zaawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu. Proste fakturowanie.
  • Korespondencja - obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej - automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
  • Magazyn Plików - bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
  • Projekty - realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt'a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
  • Serwis - przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym
  • Spedycja - umożliwia zarządzenie przesyłkami kurierskimi z poziomu oprogramowania ProfitCRM. Pozwala na szybkie i łatwe zlecenie przesyłek z poziomu podmiotu czy tez kontaktu personalnego. W aktualnej wersji dostępna jest integracja z serwerami DHL w zakresie umożliwiającym: zlecanie przesyłek, zamawianie kuriera, generowanie listów przewozowych w formacie PDF, drukowanie etykiet na drukarce ZEBRA, śledzenie przesyłek, pobieranie skanów podpisanych przez odbiorcę listów przewozowych

Uwaga!

  • Aby zalogować się do systemu należy wybrać użytkownika: Administrator i wprowadzić hasło: profitcrm
  • Aktualizacja do wersji 2.9 dla użytkowników posiadających aktywną wersję demo, dostępna jest za pośrednictwem systemu LiveUpdate.
  • Wersja testowa zawiera pełną konfigurację modułów z wszystkim dostępnymi funkcjami.
  • Do instalatora dołączona jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition.
Ocena redakcji
4.0
Ocena użytkowników
4.52 oceny
Twoja ocena
ProducentAc.Software
Liczba pobrań9 524
Data aktualizacji17 lut 2015
Rozmiar pliku229.00 MB
System operacyjnyWindows
LicencjaTestowa (trial)
Masz problem z tym programem?
Zapytaj na naszym forum
Opinie (16)
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (16)