Samsung Galaxy S22 Ultra zawodzi. Użytkownicy narzekają na GPS
Nie minął jeszcze miesiąc od premiery nowego modelu Samsunga Galaxy S22 Ultra, a osoby, które zdecydowały się na jego zakup, mają spore problemy z działaniem smartfona. W sieci pojawia się coraz więcej doniesień o braku możliwości skorzystania z GPS-a.
Na oficjalnym forum Samsunga pojawił się wątek, w którym właściciele nowych Samsungów Galaxy S22 Ultra wymieniają się informacjami o problemach z działaniem GPS-a. W wybranych przypadkach ponowne uruchomienie telefonu sprawia, że funkcja działa przez kilka godzin, po czym znowu przestaje funkcjonować.
Rozwiązania brak
Chociaż wątek na forum ma już 30 stron wpisów od sfrustrowanych użytkowników, producent nie zaadresował w żaden sposób informacji o problemach związanych z działaniem swoich flagowców. Osoby, które zamieniły starsze modele Samsunga na S22 Ultra, na własną rękę przeprowadzają testy urządzenia lub porównują jego działanie z poprzednimi modelami. Z ich informacji wynika, że wcześniejsze smartfony dalej działają prawidłowo, a problemy dotyczą tylko nowych S22 Ultra.
Brak sprawnego GPS-a w telefonie stanowi spory problem dla wszystkich osób, które muszą na co dzień korzystać z takich usług jak nawigacja czy określanie swoich współrzędnych. Co ciekawe, niektórzy właściciele S22 Ultra zauważają, że w przypadku spaceru GPS działa, a problemy zaczynają się dopiero przy jeździe samochodem. Znakomita większość zgłasza jednak, że funkcja nie działa niezależnie od metody przemieszczania się.
Biorąc pod uwagę, że wątek został założony zaraz po premierze wspomnianego modelu, a Samsung dalej milczy, użytkownicy mogą mieć powody do sporych obaw. Zdążyła się już pojawić marcowa aktualizacja, która w żadnym stopniu nie rozwiązała problemu. Wiele osób ma nadzieję, że przyszła, kwietniowa poprawka, naprawi w końcu problemy z GPS-em, na razie jednak rozwiązania nie widać.