Awaria w Santander Bank Polska. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
Około godziny 11:00 doszło do awarii w Santander Bank Polska. Nie ma możliwości zalogowania się przez aplikację mobilną, ani przez stronę internetową.
Aplikacja Santander Mobile przy próbie logowania wyświetla komunikat: "Spróbuj ponownie. Wystąpił błąd. Zaloguj się jeszcze raz do aplikacji". W przypadku strony internetowej, "centrum24", czyli sekcja logowania do Santander, wyświetla jedynie pustą stronę i ładuje się w nieskończoność.
Awaria w Santander Bank Polska - użytkownicy zgłaszają problemy z logowaniem
W serwisie downdetector widzimy już kilkaset zgłoszeń problemów z logowaniem do Santander Bank Polska. Problemy zgłaszają klienci banku z całej Polski. Tak samo jak w naszym przypadku, użytkownicy nie mogą dostać się do swoich pieniędzy zarówno z aplikacji mobilnej, jak i poprzez stronę internetową. O godzinie 11:20 jest już prawie 500 zgłoszeń awarii.
Użytkownicy nie zgłaszają problemów z płatnościami kartą. Nie ma też informacji na temat wypłat pieniędzy z bankomatów. Bank potwierdził już awarię i poinformował, że wkrótce problemy zostaną rozwiązane.
Aktualizacja: około godziny 13:40 problemy z logowaniem do Santander Bank Polska ustąpiły. Działa aplikacja mobilna jak i bankowość internetowa.