Santander Bank Polska nie działa. Są problemy z logowaniem (aktualizacja)
Santander Bank Polska mierzy się z awarią, w wyniku której użytkownicy mają problem z dostępem do swoich kont. Jak wynika z raportów w sieci, usterka może być poważna, bo tylko w ciągu kilku minut pojawiło się ponad 300 zgłoszeń.
17.03.2022 | aktual.: 17.03.2022 10:21
W serwisie downdetector czytamy, że problemy z dostępnością Santandera pojawiają się od godziny 9:00. Najwięcej raportów spłynęło dotąd między innymi z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta. Klienci Santandera zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz działaniem aplikacji mobilnej.
W tym momencie trudno powiedzieć, co jest przyczyną awarii Santandera i jak długo może potrwać. Obserwując tempo przyrostu kolejnych zgłoszeń, problem wydaje się jednak dość istotny. W ciągu ostatnich 24 godzin Santander działał raczej bez zarzutu. Według serwisu downdetector, jedynie wczoraj około godziny 13:45 pojawiło się kilka raportów, ale były to wyłącznie pojedyncze przypadki.
W chwili tworzenia niniejszego tekstu, w mediach społecznościowych Santandera nie trafiliśmy na oficjalne informacje o problemach. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco aktualizować publikację, jeśli pojawią się istotne zmiany w sprawie.
Aktualizacja, godz. 10:10
Jak wynika ze statusu awarii w serwisie downdetector, problem został już najprawdopodobniej opanowany. Od kilkunastu minut spływają tylko pojedyncze zgłoszenia, na podstawie czego wnioskujemy, że szczęśliwie dla klientów Santandera, awaria miała krótkotrwały charakter.