Tauron prowadzi prace serwisowe. Utrudnienia do 18 kwietnia
Tauron informuje na swojej stronie o trwających pracach serwisowych dotyczących internetowego serwisu oraz aplikacji Mój Tauron. W efekcie klienci mają dostęp tylko do kluczowych funkcji. Co ciekawe, utrudnienia potrwają aż do 18 kwietnia.
Tauron pracuje nad swoim serwisem internetowym oraz aplikacją mobilną Mój Tauron, w wyniku czego klienci muszą liczyć się z utrudnieniami. Problemy potrwają aż przez pół miesiąca - Tauron informuje, że pełne funkcjonowanie wróci dopiero 19 kwietnia. Do tego czasu klienci mają być w stanie m.in. bez problemu sprawdzać i opłacać faktury, przepisywać liczniki i zmieniać oferty.
Inne funkcje mogą więc nie być dostępne lub sprawiać problemy. Aplikacja Mój Tauron pozwala w szczegółach obsługiwać swoje umowy i rachunki, w tym odczytywać informacje o taryfach, uiszczać opłaty, podawać odczyty liczników oraz analizować dane o zużyciu prądu. Do 18 kwietnia klienci Tauronu mogą mieć utrudniony dostęp do przynajmniej części tych informacji - analogicznie w przypadku serwisu online.
Chociaż z jednej strony Tauron deklaruje, że najważniejsze dla klientów funkcje serwisu i aplikacji będą cały czas działać, z drugiej może zaskakiwać, że prace serwisowe (i potencjalne utrudnienia dla klientów) będą trwać tak długo. Zwykle podobne operacje trwają najwyżej kilka godzin w przypadku banków lub pojedynczy weekend, czego przykładem mogą być niedawne prace serwisowe prowadzone przez serwis Lotto z tytułu zmiany sposobu logowania do aplikacji webowej.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl