Twórcy Star Citizena i Kingdom Come: Deliverance ogłaszają współpracę

Twórcy projektów, które uzbierały fundusze na Kickstarterze, mają tendencję nie do walczenia z konkurencją, lecz właśnie łączenia sił z innymi zespołami, jeżeli wszystkie strony poruszają się w ramach mniej więcej tego samego gatunku czy technologii. Dopiero co Brian Fargo z inXile Entertainment potwierdził, że Torment: Tides of Numenera będzie korzystać z rozwiązań opracowanych przez zespół Obsidian Entertainment na potrzeby Pillars of Eternity , a już współpracę ogłosili też producenci bijącego rekordy zbiórek (niemal 39 milionów dolarów zgromadzonych na rozwój projektu) Star Citizena i niedawno pokazanego światu Kingdom Come: Deliverance.

19.02.2014 | aktual.: 11.03.2014 13:27

Obraz

Oba projekty napędzane są zmodyfikowanym CryENGINE i chociaż statki kosmiczne nie za bardzo pasują do walk na miecze w realiach średniowiecznych, tak obie ekipy będą uczyć się od siebie sztuczek programistycznych. Deweloperom odpowiedzialnym za Star Citizena bardzo spodobała się animacja oraz wygląd postaci w Kingdom Come, dlatego postanowili porozumieć się z Czechami odpowiedzialnymi za nadchodzące dzieło RPG. Dla nich z kolei to ogromna szansa na przyśpieszenie prac nad rozplanowaną na 3 obszerne rozdziały grą, bo czerpać mogą z doświadczenia grupy, której pieniądze dały opcję niezależnego i nieskrępowanego rozwoju. Układ jest korzystny dla każdego.

Możliwe, że Chris Roberts i spółka wyniosą z tego jeszcze jedną rzecz, o której póki co za wcześnie mówić. Kiedyś wspominali o ewentualnej chęci przeniesienia kosmicznego symulatora także na konsole nowej generacji, a przecież Deliverance potwierdzono na Xboksa One oraz PlayStation 4. Przepisanie Star Citizena pójdzie więc sprawniej?

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)