Vectra po awarii internetu w Poznaniu. Klienci z innych części kraju też mieli problemy
Vectra zakończyła walkę z awarią, w wyniku której klienci stracili dostęp do internetu. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut do serwisu downdetector spłynęły setki zgłoszeń od osób, które nie mogły połączyć się z siecią, a ponowne uruchomienie modemu w niczym nie pomagało. Vectra potwierdziła usterkę, a według oficjalnych informacji – problem został już rozwiązany.
01.07.2020 | aktual.: 01.07.2020 12:33
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak dowiedzieliśmy się od rzeczniczki Vectry, Justyny Grzelak, awaria dotyczyła wyłącznie klientów z Poznania. "Brak dostępu do usług Vectry zaobserwowany przez nas dzisiaj, 1 lipca o ok. 10:15, dotknął jedynie abonentów w mieście Poznań i wynikał z awarii energetycznej w Poznaniu. Zasilanie w Poznaniu powróciło, tym samym nasze usługi również zostały przywrócone ok. 11:15".
Co ciekawe jednak, ze zgłoszeń w serwisie downdetector wynika, że problem braku internetu został zauważony przez klientów w zasadzie z całego kraju. Oprócz Poznania, najwięcej zgłoszeń spłynęło między innymi z okolicy Warszawy czy Katowic. Klienci zwracali uwagę na kłopoty z internetem także na Facebooku.
Jedna z osób pisała o braku połączenia w Bydgoszczy i co ciekawe, Vectra potwierdziła, że odnotowano tam awarię. Jak jednak wynika z zapewnień rzeczniczki, duży problem, o którym mowa, został już rozwiązany. Pozostałe przypadki są więc zapewne traktowane indywidualnie i niezwiązane z dużą awarią w Poznaniu.