Vectra przeprasza za brak internetu. Będą niższe rachunki (aktualizacja)

Klienci Vectry, którzy 10 lutego mieli problemy z dostępem do internetu, dostaną rekompensatę w ramach najbliższego rozliczenia. Operator przeprosił w krótkim oświadczeniu za niedogodności przyznając, że planowane prace modernizacyjne znacznie się przedłużyły.

Ethernet
Ethernet
Źródło zdjęć: © Pixabay
Oskar Ziomek

11.02.2022 | aktual.: 11.02.2022 14:32

Problem z dostępem do usług Vectry to gorący temat z 10 lutego. Od wczesnych godzin rannych (a w niektórych przypadkach nawet od poprzedzającego wieczoru), klienci operatora nie mieli dostępu między innymi do internetu i telewizji. Jak okazało się z czasem, problem dotyczył abonentów z Elbląga i był spowodowany przedłużającymi się pracami modernizacyjnymi.

Chociaż wcześniej deklarowano zakończenie prac do 16:00, według raportów w serwisie downdetector problemy z internetem zniknęły dopiero pod koniec dnia. Vectra zdaje sobie sprawę z utrudnień, jakie mogło to generować u klientów, toteż zdecydowała się zrekompensować straty przy najbliższym rozliczeniu, o czym informowaliśmy jeszcze wczoraj w wieczornej aktualizacji publikacji.

(...) Powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne. Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu dzisiejszym [10 lutego - przyp.red.], w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy.

Justyna GrzelakKoordynatorka ds. PR, Vectra S.A.

Klienci Vectry mogą więc w praktyce liczyć na niższe rachunki, ale na tę chwilę nie wiemy, jaka będzie to rekompensata. O szczegóły poprosiliśmy biuro prasowe Vectry, lecz do teraz nie dostaliśmy dodatkowych informacji. Gdy tylko się pojawią, niniejszy tekst zostanie zaktualizowany.

Aktualizacja, godz. 14:30

Otrzymaliśmy od Vectry oświadczenie, z którego wynika, że rekompensata zostanie uwzględniona automatycznie:

Mając na uwadze, że Klienci byli pozbawieni pełnego dostępu do naszych usług otrzymają od firmy rekompensatę finansową. W sposób automatyczny, nie wymagający dodatkowego kontaktu Klientów z Vectra, najbliższe faktury zostaną skorygowane o kwoty wynikające z niedostępności usług. Konkretne kwoty wynikają z obowiązujących regulaminów i będą zależne od rodzaju oraz wariantów usług, z których korzysta Klient.

Justyna GrzelakKoordynatorka ds. PR

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (109)