Webex Teams to aplikacja mobilna, będąca klientem usługi Cisco Webex do pracy zespołowej, telekonferencji i rozmów wideo.
By korzystać z komunikatora, trzeba mieć aktywne konto firmowe w usłudze, a firma musi opłacić abonament. Po zalogowaniu użytkownicy mogą tworzyć kanały i prowadzić rozmowy w grupach zamkniętych, otwartych i 1-na-1, wymieniać się plikami, korzystać z tablicy do rysowania odręcznego i planować spotkania w grupie lub jednoosobowe. Nie zabrakło wzmianek (@) i wielu innych funkcji, które ułatwiają komunikację w zespole. W obszarach roboczych można dodawać integracje z botami, rozszerzeniami oraz zmienić ustawienia powiadomień.
Podczas połączeń głosowych i wideo klient Webex Teams umożliwia udostępnianie pulpitu w całości lub pojedynczego okna, dzięki czemu można bardzo wygodnie prowadzić prezentacje. Do rozmowy można przyłączyć się z pomocą klienta Webex Teams, z poziomu przeglądarki, jeśli otrzymamy odpowiedni link, telefonicznie lub z urządzeń Cisco. Moderator prowadzący spotkanie może akceptować osoby z zewnątrz i wyciszać wybranych użytkowników.
Rozmowę mozna w każdej chwili przenieść na inne urządzenie mobilne, inny komputer lub system VoIP Cisco. Historia połączeń i wszystkie wiadomości są dostępne i można je przeszukiwać. Ponadto można planować spotkania w kalendarzu.