Wiosną pojawi się Office 365 Personal — tańszy abonament na 2 urządzenia

Użytkownicy mają różne potrzeby i w interesie wydawców różnych usług leży jak najlepsze dopasowanie się do stawianych przed nimi wymagań. Office 365 jest jednym z tych produktów, które nie mogą poszczycić się ciekawym z punktu widzenia klienta cennikiem. Oferta dla klientów indywidualnych obejmuje obecnie tylko dwie pozycje: Office 365 dla studentów z możliwością instalacji na 2 komputerach, 20 GB dyskiem i 60 minut rozmów na Skype miesięcznie, oraz Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych, przeznaczony dla całych rodzin, z możliwością instalacji na 5 komputerach.

13.03.2014 19:38

Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych to pakiet biurowy w opakowaniu rodzinnym, a w ofercie zabrakło abonamentu „dla singli”, który byłby dopasowany do potrzeb użytkownika posiadającego jeden komputer, ewentualnie jakieś urządzenie mobilne. O taką pozycję w ofercie prosili klienci Microsoftu podczas SharePoint Conference w ubiegłym tygodniu.

Obraz

Microsoft powiadomił, że zamierza taką pozycję do swojej oferty wprowadzić już tej wiosny. Planowany abonament Office 365 Personal został zaprojektowany dla pojedynczych osób i będzie pozwalał na instalację pakietu na jednym komputerze z Windows lub OS X oraz na jednym tablecie. Usługa ma kosztować wtedy 6,99 dolara miesięcznie bądź 69,99 rocznie (o cenach w różnych krajach dowiemy się więcej bliżej premiery), będzie więc około 30% tańsza od wersji Home Premium. Podobnie jak w pozostałych ofertach, tu również użytkownik otrzyma 20 GB przestrzeni na OneDrive oraz godzinę darmowych rozmów ze Skype na telefony stacjonarne miesięcznie.

Z chwilą wprowadzenia Office 365 Personal, oferta Office 365 Home Premium (Premium dla Użytkowników Domowych) zmieni nazwę na Office 365 Home (dla domu?) i będzie prawdopodobnie promowana jako abonament dla całej rodziny. Z Office 365 korzysta już 3,5 miliona użytkowników subskrybentów indywidualnych… ale może dużo więcej.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (36)