NET‑S.pl - czyli jak nie prowadzić sklepu internetowego
09.11.2016 | aktual.: 10.11.2016 06:17
Krótki wpis - dodatkowo wpisany na gorąco. Niestety sklep net‑s.pl bardzo się stara o podnoszenie mojego ciśnienia. W dużym skrócie: trzy zamówienia - dwie wtopy.
Zamówienie numer 1
Wartość zamówienia: ~4000 zł Na dwanaście produktów co do 3 pojawił się problem:
Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y‑5410
Witam serdecznie, Robili państwo u nas zamówienie na Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y‑5410 oraz kilka innych rzeczy. Niestety nie mamy skąd sprowadzić do państwa Unitek PRZEŁĄCZNIK 4x1 HDMI; Y‑5410( reszta zamówienia jest nadal aktualna ). Czy są państwo zainteresowani dalszą realizacja tego zamówienia ? Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Ok, bywa. Szybko domówiony w innym sklepie kilka groszy drożej. Trudno. Pieniążki zwrócone, żaden problem.
Klawiatury niezgody
Produkty: Klawiatura + mysz Logitech Wireless Combo MK520 oraz Logitech Wireless Touch Keyboard K400 Plus Black (US International) łącznie bodajże 7 sztuk. Jest problem... materiałach graficznych oraz na stronie producenta klawiatury mają układ US Int z płaskim enterem (wysokość normalnego klawisza) w tych, które dotarły enter ma kształt odwróconej literki L. Klient odmawia przyjęcia, no to szybki mail do net‑s.pl z wyjaśnieniem sytuacji oraz prośbą o wymianę. Zwrotnie dostałem informację:
Witam, jeśli zamówienie zostało złożone na firmę to niestety nie ma takiej możliwości, jeśli na osobę fizyczną to istnieje zwrot.
No to jedziemy dalej, że niezgodny z umową. Odpowiedź - no właśnie jej brak. Jestem z kilkoma zestawami z którymi nic nie zrobię. Obniżyłem cenę i jakoś udało się je wcisnąć w klienta - do tej pory nic nowego nie zamówił.
Zamówienie numer 2
Wartość zamówienia: 2335,20 zł Ilość produktów: 1. Sztuk: 12 Data złożenia zamóweinia: 2016-11-06 22:23:55 Data przedpłaty: 2016.11.06
Dysk twardy KINGSTON SV300S37A/120GBK SSD 120GB
Dzisiaj, tj. 9/11/2016 r. dostaje telefon:
Witam czy Pan Dawid Lewandowski.
Z tej strony ..... .... z firmy net‑s.pl. Z przykrością muszę poinformować, że w momencie składania zamówienia na stronie nie było zaktualizowanej ceny. Z tego względu będzie konieczne dopłacenie sumy ok. 50 zł (tak około) w celu realizacji zamówienia.
Dobrze, skontaktuje się z przełożonym.
Wpadam do firmy, sprawdzam maila, a tam:
Zmiany w zamówieniu nr 327874 z dnia 2016-11-06 22:23:55 Zmiana statusu zamówienia z: w trakcie realizacji na: rezygnacja klienta - zwrot wpłaty.
Chwila, przecież nie rezygnowałem z zamówienia. Fajnie co nie? Zamówienie ma zostać dostarczone w poniedziałek do klienta - całościowa wartość zamówienia ok. 50 000 zł z karą umowną wynoszącą 10% wartości zamówienia za każdy rozpoczęty tydzień jeśli sprzęt nie zostanie dostarczony na czas.
Dzwonimy na infolinię
Oczekiwanie na połączenie: 42 minuty. W końcu ktoś podnosi słuchawkę i jadę, że Państwa sklep wycofał się z umowy, a z tego względu będę musiał zamówić sprzęt w innej firmie i zapewne drożej. Jeszcze czekanie na zwrot środków, jeśli nie dostarczę na poniedziałek to kara. I szczera odpowiedź Pana z infolinii:
Po tej cenie, która jest w zamówieniu nie możemy zrealizować zamówienia, a za karę my nie zapłacimy.
Przynajmniej szczery, proszę o kontakt do kogoś wyżej.
Proszę kontaktować się z p. Mariuszem.
Na gruncie prawa wygląda to tak, że za karę zapewne nie zapłacą (zgodnie z prawem mają 30 dni na wydanie sprzętu). Za różnicę w cenie już tak - jakieś 50 zł, które z nich wyszarpię pókim żyw. Dziękuje, dobranoc. Serdecznie nie polecam.