Blog (10)
Komentarze (1.3k)
Recenzje (7)
@kamil_wPomoc techniczna - lvl71

Pomoc techniczna - lvl71

12.06.2013 00:46

Pewna moja koleżanka pracuje w telefonicznym biurze obsługi klienta jednego z banków. Swego czasu, gdy z nią rozmawiałem powiedziała, że boi się, gdy dzwonią do niej informatycy i technologiczni maniacy. Ja ją całkowicie rozumiem. Zdecydowałem się pokazać Wam, że jej obawy są całkowicie uzasadnione podając jako przykład... siebie. ^^

Jestem użytkownikiem ipli. Korzystam z pakietu iplaMAX, w ramach którego mogę oglądać m.in. kanały sportowe nadawane przez Cyfrowy Polsat. Ostatnio zauważyłem, że o ile przez stronę www wszystko działa, to w aplikacji mobilnej Ipla na moim telefonie (Samsung Galaxy S2) mogę odbierać tylko Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Reszta kanałów na żywo nie działa i pokazuje się komunikat o błędzie podczas ładowania strumienia danych. Z tego powodu postanowiłem skontaktować się z pomocą techniczną ipli.

JA:

Witam, Właśnie odbywa się spotkanie Djokovic - Nadal i jest ono transmitowane na Eurosporcie. Niestety meczu nie da się oglądać poprzez państwa aplikację mobilną na Androida. W chwili obecnej działa u mnie na telefonie jedynie Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Próba uruchomienia innego kanału skutkuje komunikatem błędu: "podczas ładowania strumienia wystąpił błąd, sprawdź połączenie z siecią i spróbuj ponownie za chwilę". Połączenie z siecią działa, natomiast za chwilę to może być po meczu. Na szczęście transmisja działa poprzez stronę www więc jakoś to przeboleję, aczkolwiek jest pewien niesmak.

POMOC TECHNICZNA:

Czy taki sam problem ma Pan z materiałami Vod?? Sprawdziliśmy w naszym systemie poprawność działania kanałów, nie stwierdziliśmy problemów technicznych. Pragniemy podkreślić, że nie wszystkie urządzenia mobilne mają procesory, które utrzymają transmisje on‑line.

---‑------------ PS: Wciąż czekam na odpowiedź, jednak biorąc pod uwagę poziom wcześniejszych wypowiedzi pracownika pomocy technicznej nie nastawiam się optymistycznie. Z resztą już kilka miesięcy temu sygnalizowałem im, że ten ich program nie pozwala np. na oglądanie filmów, które mają w ofercie (w pakiecie iplaMIX jest w cenie możliwość oglądania 30 filmów). Od tamtego czasu zrobili kilka aktualizacji, a największą zmianą była zmiana koloru szaty graficznej z ciemnoszarej na białą.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)