Blog (98)
Komentarze (449)
Recenzje (0)
@RoninPnT-mobile

T-mobile

Mam kartę do telefonu Ex- "Tak Tak", używam jej od dłuższego czasu i wszystko było OK dopóki nie zmienił się operator z ERA na T‑Mobile. Pojawiać się zaczęły głuche telefony i sms‑y o niby wygranych w jakiś magicznych konkursach, co gorsze znikały w zastraszającym tempie środki z doładowania kary.

W sumie niby nic złego bo przecież to "na kartę" i trudno w zestawieniach dojść do ładu co konkretnie się dziej bo umowy z operatorem nie podpisywałem tylko jakieś magiczne ustawienia same zostały wybrane przez operatora. Jednak czasem warto się przyjrzeć co się dziej z środkami którymi powinienem dysponować po zasileniu karty. Wchodzimy na stronę T‑mobile.pl wybieramy "strefę klienta" wpisujemy nr telefonu

462671

otrzymujemy sms‑a z kodem do sesji. I sprawdzamy co się dzieje ... Biling> tylko z ostatnich 30 dni w sumie nic się nie dziej a pieniędzy brak na koncie ... :(

462673

Bierzemy kolejne doładowanie i dzwonimy na infolinię, tam się dowiadujemy że nasze pieniądze zostały przekazane bo mamy czynną "prenumeratę" i bierzemy udział w "grze". Otrzymujemy dodatkowe informacje jak z tej gry się wycofać - magiczny SMS / 5PLN

Dodatkowo zapytanie skierowałem przez E‑BOA i odpowiedź przyszła znacząca:

Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Uprzejmie informuję, że Quiz SMS został włączony poprzez wysłanie bezpłatnego sms‑a na numer 8017 a organizatorem quizu jest firma CT Creative Team S.A.. Firma ma do Pana numer w swojej bazie informacji handlowej, ponieważ wysyłał Pan sms‑y specjalne do wyżej wymienionej firmy. Połączenia z numeru zastrzeżonego nie są na pewno związane z subskrypcją Quiz SMS, a na numerze nie już żadnych aktywnych subskrypcji. Na bilingu są tylko informacje o połączeniach i sms‑ach wychodzących, dlatego też nie widnieją na nim opłaty pobierane za usługi dodatkowe lub prenumeraty.

Nadal przychodzą SMS z jakiejś firmy i nadal znikają pieniądze - czarna magi lepiej już zmienić operatora !! Tylko w Polsce nie dostaniesz bilingu który by wykazywał pełne koszty ponoszone przez użytkownika telefonu.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (40)