Nowa moda na hipsterski kontakt z klientem?
Niedawno pojawiła się nowa oferta internetu od Netii, tak zwany Dropss. O czym było wspomniane w newsach przez Xyrcon. Jako, że w domu mieliśmy już dość utrzymywania darmozjada w postaci telefonu stacjonarnego, ta oferta została przeze mnie ciepło przyjęta, a sprawę zmiany dostawcy internetu przekazałem siostrze :)
Wczoraj wieczorem gdy rozwiałem z nią na temat rozmowy z konsultantem Dropss pojawiła się niepewna informacja o tym, że abonament nie będzie wynosił 49.99, co jest promowane na stronie Dropss ale 59.99 w związku z tym że "kable telefoniczne w domu położone zostały przez nas a nie przez providera". A przynajmniej taką informację dostałem od siostry.
Zaniepokoiło mnie to wielce, dlatego też czym prędzej udałem się na fanpage w celu uzyskania jakiś dokładniejszych informacji czy wyjaśnień. Odpowiedź zdziwiła mnie chyba aż za bardzo.
Chętnie się z Wami nią podzielę, znajdziecie ją tutaj. Ciekawy jestem też waszej opinii:)