Bank Millennium ostrzega: oszuści podszywają się pod pracowników infolinii
Bank Millennium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników infolinii TeleMillennium. Przestępcy dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie i proszą o podanie danych oraz zainstalowanie aplikacji QuickSupport, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika.
Bank Millennium ostrzega przed oszustami
- Uwaga! Podczas rozmowy mogą wyświetlać się numery banku, a oszuści dysponują niektórymi danymi klienta - czytamy w komunikacie.
Bank prosi właścicieli kont o zachowanie czujności, a także aby:
- nie pobierali żadnej podejrzanej aplikacji
- nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych (PESEL, numer karty płatniczej, kod CVV)
- nie podawali nikomu swoich danych logowania do systemu
- logowali się do konta wyłącznie na stronie banku
Bank Millennium przypomina, że podczas logowania system nigdy nie wymaga podania numeru PESEL czy pełnego numeru dokumentu, a jedynie prosi o podanie dwóch losowo wybranych znaków.
Aplikacje Banku Millennium na Androida oraz iOS-a są dostępne w naszym katalogu oprogramowania.