Bank Millennium ostrzega: oszuści podszywają się pod pracowników infolinii

Bank Millennium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników infolinii TeleMillennium. Przestępcy dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie i proszą o podanie danych oraz zainstalowanie aplikacji QuickSupport, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika.

Bank Millennium ostrzega przed oszustami
Bank Millennium ostrzega przed oszustami

  • Uwaga! Podczas rozmowy mogą wyświetlać się numery banku, a oszuści dysponują niektórymi danymi klienta - czytamy w komunikacie.

Bank prosi właścicieli kont o zachowanie czujności, a także aby:

  • nie pobierali żadnej podejrzanej aplikacji
  • nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych (PESEL, numer karty płatniczej, kod CVV)
  • nie podawali nikomu swoich danych logowania do systemu
  • logowali się do konta wyłącznie na stronie banku

Bank Millennium przypomina, że podczas logowania system nigdy nie wymaga podania numeru PESEL czy pełnego numeru dokumentu, a jedynie prosi o podanie dwóch losowo wybranych znaków.

Aplikacje Banku Millennium na Androida oraz iOS-a są dostępne w naszym katalogu oprogramowania.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (29)