Sprzęt Samsunga nie działa. Są problemy z zestawami kina domowego i odtwarzaczami Blu‑Ray

Użytkownicy odtwarzaczy Blu-Ray i zestawów kina domowego Samsunga zgłaszają od kilku dni problemy z działaniem sprzętu. Urządzenia nagle przestały działać i nie da się ich przywrócić "do życia". Wszystko wskazuje na to, że źródłem tego globalnego problemu była jedna z ostatnich aktualizacji.

Sprzęt Samsunga nie działa po aktualizacji, fot. Getty Images
Sprzęt Samsunga nie działa po aktualizacji, fot. Getty Images
Oskar Ziomek

21.06.2020 14:36

O problemach właścicieli sprzętów Samsunga można przeczytać między innymi na oficjalnym forum. Użytkownicy opisują tu przede wszystkim, że ich sprzęty wpadły w tak zwaną pętlę uruchomień i same restartują się co jakiś czas.

W niektórych przypadkach czas działania jest zbyt krótki, by podjąć próbę powstrzymania sprzętu przed dalszym restartowaniem. Do sieci trafiły filmy, na których użytkownicy pokazują, w czym tkwi problem. Producent natomiast zdążył już potwierdzić, że jest świadomy kłopotów i pracuje nad rozwiązaniem.

Samsung HT-J4500 in boot loop

Jak zwraca uwagę Zaufana Trzecia Strona, na forum Samsunga pojawiają się różne propozycje ze strony pomocy technicznej, które mają być rozwiązaniem problemów. W praktyce jednak są nieskuteczne. Obecnie wszystko wskazuje na to, że problem dotyczy przynajmniej modeli z poniższej listy:BD-J5100BD-J5700BD-J5900BD-JM57CHT-J4200HT-J4500HT-J5500

Niestety, na tę chwilę nie wiadomo, kiedy i jak problem mógłby zostać rozwiązany. Teoretycznie receptą mogłoby być ręczne wgranie poprawionego oprogramowania do odtwarzacza lub kina domowego, ale by skorzystać z tej opcji, trzeba wywołać odpowiedni tryb w menu, co nie jest możliwe choćby w przypadku pętli uruchomień.

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (83)