Alternatywna metoda naprawy ekranów dostępna dla iPhone 7 i 7 Plus
Statystycznie iPhone jest uszkodzony już po 10 tygodniach od zakupu. Jedne z najczęstszych usterek dotyczą ekranów, które są wyjątkowo wrażliwymi elementami telefonu. W odpowiedzi na te problemy GoRepair wprowadził do oferty nową usługę. Serwis naprawia pęknięte szybki – bez wymiany wyświetlacza – w najnowszych modelach iPhone’a, tj. 7 i 7 Plus.
20.03.2017 12:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Refabrykacja, czyli alternatywny sposób naprawy uszkodzonych ekranów nie jest tak popularny, jak wymiana całego modułu. Ta metoda naprawy jest bardziej skomplikowana, ale również dużo tańsza, nawet o 50%. Jeżeli w telefonie uszkodzona jest tylko szybka, a sam wyświetlacz działa bez zarzutu, warto wziąć pod uwagę takie rozwiązanie.
Metoda ta polega na rozwarstwieniu ekranu. Wymieniany jest tylko uszkodzony element, czyli pęknięta szybka zewnętrzna. Dzięki temu w urządzeniu pozostaje oryginalny wyświetlacz, montowany przez producenta. Szczególne znaczenie ma to przy ekranach o wysokiej jakości, takim jak Retina HD w iPhone 7. Rozwiązanie to pozwala uniknąć ryzyka, że nowy wyświetlacz będzie gorszej jakości, co w przypadku często stosowanych zamienników jest właściwie nieuniknione. Koszt refabrykacji ekranów w GoRepair wynosi tylko 545 zł dla iPhone 7 i 595 zł dla iPhone 7 Plus.
Takie usługi nie są oferowane przez wszystkie serwisy. Wynika to z wysokiego stopnia skomplikowania całego procesu, który składa się z kilku etapów. Najpierw odseparowywana jest uszkodzona część. Następnie usuwane są pozostałości szkła i kleju, a sam wyświetlacz jest przygotowywany do nałożenia nowego polaryzatora oraz szybki. Po ich zainstalowaniu cały moduł jest scalany w prasie laminarnej i komorze o odpowiednim ciśnieniu. Zapobiega to powstawaniu bąbelków powietrza i gwarantuje idealne złączenie poszczególnych elementów. Refabrykacja odbywa się na specjalnie do tego przeznaczonym sprzęcie i wymaga niezwykłej precyzji.
Serwis GoRepair zainwestował w profesjonalne urządzenia i kwalifikacje pracowników. Dzięki temu może oferować usługi niedostępne w małych serwisach i udzielać aż rocznej gwarancji na naprawę. Serwis działa w systemie door-to-door. Usterki zgłasza się w prosty i szybki sposób online. Kurier za darmo odbiera sprzęt od klienta, a po naprawie dostarcza go z powrotem.