Aplikacja KFC dostępna dla każdego. Złożysz nią zamówienie i ominiesz kolejkę
KFC po fazie testów wprowadza na stałe aplikację, dzięki której klienci mogą zaoszczędzić nieco czasu. Usługa „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” w aplikacji KFC umożliwia złożenie zamówienia będąc jeszcze w drodze do KFC, zapłacenie online i odbiór jedzenia już na miejscu.
Największą zaletą jest ominięcie kolejki i spore skrócenie czasu potrzebnego na złożenie zamówienia. Proces zamówienia jest bardzo prosty. Należy posiadać oficjalną aplikację KFC Polska – w naszej bazie wersja na Androida lub iOS-a – w której podczas konfiguracji konta musimy podać numer telefonu, służący m.in. do powiadamiania o statusie zamówienia.
Jak złożyć zamówienie na smartfonie?
W aplikacji wybieramy Zamów i odbierz w restauracji – opcja powinna znajdować się na samej górze głównego ekranu. Następnie zezwalamy aplikacji na dostęp do nawigacji i wybieramy lokalizację KFC. Automatycznie powinna zostać ustawiona najbliższa restauracja, jeśli jednak chcemy udać się do innego miejsca, wystarczy kliknąć na Zmień.
Następnie ustalamy, czy zamówienia ma zostać przygotowane na wynos czy na miejscu. Pozostaje skompletować zamówienie – oferta przedstawiona jest z wykorzystaniem dużych kafelków ze zdjęciem i ceną. Konkretne danie dodajemy po kliknięciu i wyborze w nowym oknie przycisku Dodaj. W celu przejścia do płatności wybieramy czerwony przycisk w dolnym prawym rogu, płacimy online i to już wszystko.
KFC Aplikacja Przeskocz kolejkę
Pozostaje tylko udać się do wcześniej określonego KFC i odbierać zamówienie. Kolejne etapy realizacji wyświetlane są na ekranie smartfona. Powiadomienie o gotowym zamówieniu zostanie wysłane za pomocą SMS. Cały proces został przedstawiony na umieszczonym filmiku.
Obecnie usługa jest już dostępna w niemal 170 lokalach KFC, których listę można sprawdzić w aplikacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany wraz z otwarciami nowych i renowacjami kolejnych restauracji.