Awaria aplikacji Santander Consumer Banku. "Prosimy o cierpliwość"
Santander Consumer Bank walczy z tymczasową awarią aplikacji mobilnej. Klienci proszeni są o cierpliwość i zrozumienie, a w tym czasie - o korzystanie z klasycznej bankowości internetowej. Santander Consumer Bank deklaruje, że ta działa bez zarzutu.
14.06.2022 | aktual.: 14.06.2022 13:57
O problemie z aplikacją mobilną Santander Consumer Banku czytamy w oficjalnym oświadczeniu dla prasy. Bank podaje, że "trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych". Równolegle użytkownicy, którzy na co dzień korzystają z aplikacji Santandera, otrzymują SMS-owe komunikaty o problemie.
Bank podaje, że gdy tylko aplikacja mobilna będzie ponownie dostępna, klienci zostaną o tym poinformowani. Do tego czasu polecane jest korzystanie z internetowej bankowości (dostępnej z komputera lub z przeglądarki w telefonie), gdzie w praktyce można załatwić wszystkie kluczowe sprawy w bankowości - co swoją drogą nie powinno być zaskoczeniem.
Co ciekawe, w serwisie downdetector liczba zgłoszeń dotyczących samego Santandera jest natomiast marginalna. Możliwe więc, że komunikacja Santander Consumer Banku okazała się dużo skuteczniejsza niż banku PKO BP w ubiegły weekend, kiedy to podczas prac serwisowych problemy były zgłaszane masowo.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl
Zobacz także