Awaria aplikacji Santander Consumer Banku. "Prosimy o cierpliwość"

Santander Consumer Bank walczy z tymczasową awarią aplikacji mobilnej. Klienci proszeni są o cierpliwość i zrozumienie, a w tym czasie - o korzystanie z klasycznej bankowości internetowej. Santander Consumer Bank deklaruje, że ta działa bez zarzutu.

Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank
Źródło zdjęć: © GETTY | NurPhoto
Oskar Ziomek

14.06.2022 | aktual.: 14.06.2022 13:57

O problemie z aplikacją mobilną Santander Consumer Banku czytamy w oficjalnym oświadczeniu dla prasy. Bank podaje, że "trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych". Równolegle użytkownicy, którzy na co dzień korzystają z aplikacji Santandera, otrzymują SMS-owe komunikaty o problemie.

Bank podaje, że gdy tylko aplikacja mobilna będzie ponownie dostępna, klienci zostaną o tym poinformowani. Do tego czasu polecane jest korzystanie z internetowej bankowości (dostępnej z komputera lub z przeglądarki w telefonie), gdzie w praktyce można załatwić wszystkie kluczowe sprawy w bankowości - co swoją drogą nie powinno być zaskoczeniem.

Komunikat Santandera o niedyspozycji aplikacji mobilnej
Komunikat Santandera o niedyspozycji aplikacji mobilnej© dobreprogramy

Co ciekawe, w serwisie downdetector liczba zgłoszeń dotyczących samego Santandera jest natomiast marginalna. Możliwe więc, że komunikacja Santander Consumer Banku okazała się dużo skuteczniejsza niż banku PKO BP w ubiegły weekend, kiedy to podczas prac serwisowych problemy były zgłaszane masowo.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
oprogramowanieinternetawaria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)