Awaria w Alior Banku. Nie działa bankowość online i mobilna (aktualizacja)
Alior Bank nie działa prawidłowo. Klienci mogą mieć problem z zalogowaniem się na swoje konto, korzystaniem z aplikacji mobilnej Alior Mobile oraz systemu Business Pro i Kantoru Walutowego. Alior Bank potwierdził usterkę i deklaruje, że trwają już prace nad przywróceniem dostępności usług.
Alior Bank przeprasza klientów przez media społecznościowe za występujące niedogodności. W ich efekcie klienci mogą mieć problem z zalogowaniem się do bankowości mobilnej, internetowej oraz z korzystaniem z innych aplikacji związanych z produktami Alior Banku. Komunikat o problemach na Facebooku pojawił się około godziny 15:47.
Bank deklaruje, że prace serwisowe już trwają, ale nie podaje, ile mogą potrwać. "Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem Alior Online, Alior Mobile, Business Pro oraz Kantoru Walutowego. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności" - brzmi komunikat Alior Banku na Facebooku.
Jak wynika z danych z serwisu downdetector, problem jest ogólnopolski. Raporty o awarii Alior Banku zaczęły spływać do serwisu około godziny 15:00 i do teraz w szczytowym momencie spłynęło ich ponad 500. Będziemy obserwować ten temat i na bieżąco aktualizować tekst, gdy tylko sytuacja ulegnie zmianie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 16:15
Alior Bank szybko uporał się z usterką. Jak poinformował o 16:10 na Facebooku, obecnie wszystkie usługi działają już prawidłowo. Potwierdza to gwałtowny spadek liczby zgłoszeń awarii w serwisie downdetector. Klienci Alior Banku powinni więc mieć już swobodny dostęp do swoich środków i aplikacji bankowych.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl