Awaria w ING. Klienci mają problem z dostępem do pieniędzy i płatnościami
ING Bank Śląski zmaga się z poważną awarią, a klienci zgłaszają problemy z dokonywaniem płatności i logowaniem się na swoje konta. Na razie nie wiadomo, kiedy awaria zostanie naprawiona.
21.06.2021 13:34
Do serwisu downdetector spływają raporty klientów, którzy donoszą o sporych problemach z działaniem strony i aplikacji mobilnej ING. Najczęściej problem pojawia się, gdy ktoś chce potwierdzić płatność z pomocą kodu SMS - te przychodzą po kilkudziesięciu minutach lub w ogóle.
Inni klienci narzekają, że w ogóle nie mogą dostać się na swoje konta ani z poziomu aplikacji, ani przez stronę internetową. Zgłoszeń w serwisie downdetector przybywa od ok. 12:00, ale niektórzy użytkownicy zauważają, że problemy zaczęły pojawiać się jeszcze wczoraj. Najwięcej zgłoszeń napływa z dużych miast i południa Polski.
Na razie ING Bank Śląski nie wydał żadnego oficjalnego komunikatu, ale w komentarzach w mediach społecznościowych firma podaje, że jest świadoma problemu i pracuje nad jego rozwiązaniem.
Niestety klienci skarżą się, że od piątku bankowość internetowa i mobilna ING nie działają poprawnie. W tym momencie trudno przewidzieć, jak długo potrwa awaria, ale będziemy śledzić sprawę i aktualizować niniejszą publikację.