Awaria w PKO BP. Nie działa bankowość mobilna (aktualizacja)
Bank PKO BP nie działa prawidłowo. Klienci zgłaszają problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej, a więc innymi słowy - awarię aplikacji IKO. Część osób sygnalizuje również problemy ze zlecaniem przelewów oraz obsługą kart kredytowych.
Awaria w PKO BP postępuje od godziny 11:00 - wynika ze zgłoszeń w serwisie downdetector. Znakomita większość zgłoszeń dotyczy problemów z aplikacją mobilną, z czego można wnioskować, że kłopoty z bankowością nie występują w przypadku komputerów. W ciągu kilkunastu minut awarię w PKO BP zgłosiło ponad 140 osób.
Z danych gromadzonych przez serwis downdetector wynika, że w praktyce awaria PKO BP jest ogólnopolska. Najwięcej raportów o problemach w bankowości mobilnej spłynęło dotąd między innymi z Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia. W tym momencie trudno szacować, jak długo mogą potrwać problemy.
Na tę chwilę w mediach społecznościowych PKO BP nie znaleźliśmy komunikatu, w którym bank opisywałby trwające utrudnienia. Możliwe więc, że jak na razie ewentualne zgłoszenia klientów traktowane są indywidualnie. Awaria w PKO BP może się natomiast okazać tylko krótkotrwałym problemem. Będziemy śledzić ten temat i na bieżąco aktualizować niniejszą publikację, gdy na jaw wyjdą nowe fakty w tej sprawie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 12:10
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector, awaria w PKO BP okazała się być krótkotrwała. Obecnie nie spływają już nowe raporty dotyczące problemów z aplikacją i bankowością, a klienci PKO BP mogą najpewniej korzystać z usług banku bez dalszych przeszkód.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl