IKO to aplikacja mobilna, która daje wygodny dostęp do konta i finansów w PKO Banku Polskim oraz Inteligo. Przy jej użyciu możliwe jest realizowanie przelewów i płatności – w tym płatności zbliżeniowych telefonem przy użyciu NFC oraz wymienianie walut.
Obsługa konta i przelewy przez telefon
Decydując się na instalację IKO możliwe staje się korzystanie z usługi bankowości elektronicznej za pośrednictwem smartfonu czy tabletu z systemem operacyjnym Android. Użytkownik posiada możliwość wygodnego realizowania przelewów, zarządzania zleceniami stałymi, płatności telefonem, dostępu do danych o saldzie i historii kont, wypłaty gotówki z bankomatów oraz wiele, wiele więcej.
KONTA:
- saldo, historia i szczegóły Twoje kont,
- wypłaty gotówki z bankomatów i wpłaty gotówki (w wybranych wpłatomatach) na konto własne lub innego użytkownika IKO z kodem BLIK,
- zlecenia stałe i serie przelewów,
- doładowanie telefonu,
- skarbonki do oszczędzania na na dowolny cel,
- generowanie i udostępnianie potwierdzeń przelewów,
- podgląd operacji niezrealizowanych (oczekujących oraz anulowanych/odrzuconych),
- wnioski o otwarcie konta (osobistego i oszczędnościowego: w PLN i walutowego), Debetu na koncie.
POLECENIA PRZELEWÓW
na dowolny krajowy numer rachunku w ramach sesji Elixir lub jako przelew natychmiastowy, na podstawie danych zeskanowanych z faktury lub z kodu QR na fakturze, na telefon, podatkowego, wysyłanie prośby o przelew do innego użytkownika.