Awaria w PKO BP. Problem z aplikacją (aktualizacja)
Klienci PKO Banku Polskiego zgłaszają problemy z działaniem aplikacji mobilnej iPKO. Pojawiają się kolejne zgłoszenia dotyczące niewłaściwego działania bankowości mobilnej PKO BP.
Klienci PKO BP zgłaszają problemy z działaniem bankowości elektronicznej. W serwisie downdetector.pl pojawiają się kolejne zgłoszenia, w których zwraca się uwagę na niemożliwość skorzystania z aplikacji mobilnej.
W krótkim czasie w serwisie Downdetector pojawiły się 964 zgłoszenia. Klienci PKO Banku Polskiego najczęściej, bo w 50 proc. przypadków wskazywali na problemy z działaniem bankowości mobilnej. Na drugim miejscu znalazła się przyczyna określona jako "logowanie w aplikacji". Na to skarżyło się 47 proc. klientów. Co ciekawe, 3 proc. zgłaszających poinformowało o problemach z płatnością kartami płatniczymi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Z załączonej w serwisie mapy wynika, że problemy występują w wybranych miejscach w Polsce. Wyróżnić można tu Trójmiasto, Szczecin, Warszawę, Kraków czy Poznań.
Będziemy obserwować sytuację i poinformujemy was o jej rozwoju.
Aktualizacja godz. 15:10
Liczba zgłoszeń awarii w serwisie downdetector.pl wzrosła do blisko 2 tys. Do sprawy odniósł się PKO Bank Polski. Problemy mają dotyczyć wyłącznie logowania. W związku z tym pojawiła się rekomendacja, by korzystać z serwisu iPKO.
Aktualizacja godz. 16:00
Aplikacja PKO BP działa już prawidłowo. Bank potwierdził w mediach społecznościowych, że usunięte zostały wszelkie problemy. Potwierdza to też gwałtowny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector.pl.
Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl