Awaria w T‑Mobile. Są problemy z internetem LTE (aktualizacja)
Wszystko wskazuje na to, że sieć T-Mobile zmaga się z awarią. Kolejne osoby zgłaszają nam, że zauważyły problemy ze stabilnością połączenia LTE lub po prostu straciły dostęp do internetu. Potwierdzeniem jest także narastająca liczba raportów w serwisie Downdetector.
22.05.2020 | aktual.: 22.05.2020 14:09
Jak wynika ze wstępnej analizy, problemy z T-Mobile mogą dotyczyć użytkowników z wszystkich części kraju, choć głównie z dużych miast. W chwili pisania niniejszego tekstu, do serwisu Downdetecor trafiło ponad 200 zgłoszeń usterki w ciągu zaledwie kilkunastu minut. Najwięcej napłynęło ze Śląska, z okolic Warszawy i Gdańska.
W tym momencie problemy nie zostały oficjalnie potwierdzone i trudno jednoznacznie stwierdzić, czy da się je jakoś ominąć w każdym przypadku. Nasza czytelniczka, która zwróciła się do nas z informacją o problemie z internetem T-Mobile tłumaczy, że w jej przypadku zrestartowanie routera LTE pomogło, by połączenie zostało ponownie skutecznie nawiązane.
Drugi znany nam przypadek jest jednak bardziej pechowy – tutaj ponowne włączenie routera nie przynosi żadnego skutku i połączenia z internetem po prostu nie ma. W praktyce pozostaje więc cierpliwie czekać, aż T-Mobile podejmie jakieś kroki, by usunąć problem. Wraz z rozwojem sytuacji, niniejsza publikacja będzie aktualizowana.
Aktualizacja, godz. 13:40
Niedługo po naszej publikacji, T-Mobile potwierdził na swoim Facebooku, że sieć nie do końca działa prawidłowo. "Aktualnie mogą występować pewne utrudnienia. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, by prace techniczne zostały zakończone możliwie jak najszybciej. Przepraszamy za niedogodności" – można przeczytać w odpowiedzi na pytanie jednego z użytkowników.
Aktualizacja, godz. 14:05
Choć na tę chwilę nie dotarliśmy do oficjalnego potwierdzenia ze strony T-Mobile, z informacji w serwisie Downdetector można wnioskować, iż awaria została opanowana. Liczba raportów użytkowników spadła do kilkudziesięciu w ostatnich kilkunastu minutach.