Bank Millennium walczy z awarią. Problemy z aplikacją w telefonie (aktualizacja)
Bank Millennium walczy z awarią aplikacji mobilnej - wynika z narastającej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector. Chociaż liczba zgłoszeń sugeruje, że problem nie dotyczy wszystkich klientów, liczba raportów sukcesywnie narasta od godziny 11:00, a problem nie został do teraz rozwiązany.
30.11.2023 | aktual.: 01.12.2023 13:04
Klienci Banku Millennium mogą mieć problem ze skorzystaniem z bankowości mobilnej w aplikacji w telefonie. Jak wynika z rosnącej stale liczby zgłoszeń w serwisie downdetector od około 11:00 wyraźnie narasta liczba raportów praktycznie z całej Polski, w których klienci Millennium sygnalizują problem z bankowością mobilną. Mniejszość zgłoszeń dotyczy logowania w bankowości online.
W tym momencie trudno oszacować, jak długo potrwają jeszcze utrudnienia. Zgłoszenia spłynęły jak dotąd między innymi z Warszawy, Krakowa, Łodzi czy Trójmiasta. W mediach społecznościowych, ani na stronie Banku Millennium, nie ma natomiast komunikatu, który tłumaczyłby niedogodności. Klientom pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość.
Sądząc po stosunkowo niewielkiej skali zgłoszeń, usterka może być jednak ograniczona tylko do części funkcji aplikacji mobilnej. Jeden z komentarzy w serwsie downdetector sugeruje, że problem dotyczy obsługi Blika.
Aktualizacja, godz. 15:40
Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problem z Bankiem Millennium został już najpewniej rozwiązany - liczba zgłoszeń awarii spadła poniżej 40. Wnioskujemy więc, że usterka została usunięta i klienci banku mogą już swobodnie korzystać ze wszystkich usług, w tym mobilnej bankowości w telefonach.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl