Bank Millennium walczy z awarią. Problemy z aplikacją w telefonie (aktualizacja)

Bank Millennium walczy z awarią aplikacji mobilnej - wynika z narastającej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector. Chociaż liczba zgłoszeń sugeruje, że problem nie dotyczy wszystkich klientów, liczba raportów sukcesywnie narasta od godziny 11:00, a problem nie został do teraz rozwiązany.

Awaria w Banku Millennium
Awaria w Banku Millennium
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Oskar Ziomek

Klienci Banku Millennium mogą mieć problem ze skorzystaniem z bankowości mobilnej w aplikacji w telefonie. Jak wynika z rosnącej stale liczby zgłoszeń w serwisie downdetector od około 11:00 wyraźnie narasta liczba raportów praktycznie z całej Polski, w których klienci Millennium sygnalizują problem z bankowością mobilną. Mniejszość zgłoszeń dotyczy logowania w bankowości online.

W tym momencie trudno oszacować, jak długo potrwają jeszcze utrudnienia. Zgłoszenia spłynęły jak dotąd między innymi z Warszawy, Krakowa, Łodzi czy Trójmiasta. W mediach społecznościowych, ani na stronie Banku Millennium, nie ma natomiast komunikatu, który tłumaczyłby niedogodności. Klientom pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość.

Trwają problemy z Bankiem Millennium
Trwają problemy z Bankiem Millennium© downdetector

Sądząc po stosunkowo niewielkiej skali zgłoszeń, usterka może być jednak ograniczona tylko do części funkcji aplikacji mobilnej. Jeden z komentarzy w serwsie downdetector sugeruje, że problem dotyczy obsługi Blika.

Aktualizacja, godz. 15:40

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problem z Bankiem Millennium został już najpewniej rozwiązany - liczba zgłoszeń awarii spadła poniżej 40. Wnioskujemy więc, że usterka została usunięta i klienci banku mogą już swobodnie korzystać ze wszystkich usług, w tym mobilnej bankowości w telefonach.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)