Aplikacja mobilna dla klientów Banku Millennium. Jej zaletą jest elastyczność i spełnianie wymagań osób o różnych potrzebach.
Obsługa rachunków z poziomu smartfonu
Aplikacja pozwala na pełną obsługę rachunków, w tym sprawdzania szczegółowej historii, obsługa przelewów (także na telefon, e-mail i kod QR), doładowań telefonu, pobieranie potwierdzeń przelewów, a także łatwe udostępnianie innym użytkownikom numeru konta SMS-em i e-mailem. Aplikacja zapewnia też obsługę kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych, łącznie ze zmianami limitów kart kredytowych i zmianą PIN-u.
Wsparcie dla funkcji BLIK
Aplikacja Banku Millenium pozwala także na płacenie BLIK-iem, wypłaty kodem BLIK z bankomatów i wystawanie czeków BLIK. Logowanie jest możliwe z pomocą odcisku palca (Samsung Pass i Android Fingerprint ID). Aplikacja może komunikować się ze smartzegarkami i ma widżety prezentujące kody BLIK i salda kart.
Kilka innych przydatnych funkcji
W aplikacji możemy też obsługiwać lokaty i pożyczki. Nie zabrakło mapy z oddziałami banku i bankomatami, menedżera finansów osobistych oraz obsługi różnych kart lojalnościowych.
Kluczowe cechy aplikacji:
- aplikacja na Androida dla klientów Banku Millennium
- funkcje obsługi rachunków, wykonywania przelewów, doładowań telefonów
- obsługa kart debetowych i kredytowych
- możliwość płacenia i wypłacania pieniędzy z bankomatu przy użyciu BLIK-a