Bank Millennium nie działa. Trwa awaria logowania (aktualizacja)

Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której występują problemy z bankowością mobilną. Klienci zgłaszają masowo problemy z logowaniem w smartfonach, w wyniku czego po prostu nie mogą skorzystać z bankowości.

Bank Millennium ostrzega przed oszustami
Bank Millennium ostrzega przed oszustami
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Oskar Ziomek

20.03.2023 | aktual.: 20.03.2023 13:46

Klienci banku Millennium nie mogą logować się do aplikacji mobilnej - wynika z masowo rosnącej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector. Problem wydaje się poważny, bo tylko w kilka minut od początku awarii usterkę zgłosiło ponad 340 Polaków. Zgłoszenia spływają z głównych miast z całej Polski - na tę chwilę najwięcej z Warszawy, Krakowa i okolic Trójmiasta.

Znakomita większość klientów banku Millennium zgłasza problem z "logowaniem do aplikacji" i "bankowością mobilną". Można więc zakładać, że usterka dotyczy głównie mobilnego dostępu. Trudno powiedzieć, jak długo może potrwać usuwanie problemu. W chwili pisania niniejszego tekstu, awaria w banku Millennium zdaje się wyłącznie przybierać na sile.

Trwa awaria w banku Millennium
Trwa awaria w banku Millennium© downdetector

W praktyce problem z logowaniem do banku Millennium dotyczy także komputerów. Klienci chcący zalogować się do Millenetu w tym momencie napotkają na komunikat o trwających pracach serwisowych. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszą publikację wraz z pojawianiem się kolejnych informacji o awarii w banku Millennium.

Bank Millennium informuje o pracach serwisowych
Bank Millennium informuje o pracach serwisowych© dobreprogramy

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 13:05

Bank Millennium potwierdził problemy związane z Millnetem oraz aplikacją mobilną. Do tego czasu awarię zgłosiło już w serwisie downdetector ponad 1050 osób. Jak na razie nie jest znany przewidywany czas usunięcia problemu, choć oczywiście bank Millennium przeperasza za niedogodności i deklaruje, że trwają prace na jak najszybszym przywróceniem systemu do pełnej sprawności.

Aktualizacja, godz. 13:45

Bank Millennium podał na Twitterze, że usterka została już usunięta i zarówno Millenet, jak i aplikacja mobilna działają bez zarzutu. Usunięcie awarii potwierdza też wyraźny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
oprogramowanieinternetawaria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (37)