Bethesda zapowiada darmowe Battlecry, beta ruszy na początku przyszłego roku
Bethesda Softworks, wydawca takich serii jak Fallout, The Elder Scrolls czy również Doom, także chciałaby zaznaczyć bardziej swoją obecność na polu darmowych gier i w tym pomóc ma firmie przygotowywany od kilku lat, a dopiero oto ujawniony projekt Battlecry. Dzieło, będące dynamiczną grą akcji na 32 osoby, w becie udostępnione zostanie niestety dopiero na początku przyszłego roku. Powstaje z myślą o rynku PC.
29.05.2014 11:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
To pierwszy projekt młodziutkiego zespołu BattleCry Studios, którego pracami kieruje Rich Vogel, wcześniej główny producent Star Wars: The Old Republic. Z utalentowanych i znanych osób na pokładzie warto wymienić jeszcze chociażby Viktora Antonova, a więc artystę grafika odpowiedzialnego za to, jak prezentowały się niezapomniane pozycje typu Half-Life 2 czy Dishonored. Zadba o spójną, przejmującą oprawę nowego tytułu.
O dziwo, wbrew trendom, nie chodzi o kolejną grę MOBA (walki na arenach w ujęciu taktycznym), ani nawet prostą strzelankę. Zgrane drużyny będą tutaj pojedynkować się głównie z użyciem broni białej, z dala szyjąc z łuku lub wykorzystując broń energetyczną. W wykreowanym przez Antonowa świecie, po wielkiej wojnie użycie prochu zostało zabronione. Konflikty zbrojne rozgrywane są teraz poprzez wystawienie do walki świetnie wyszkolonych grup wojowników, swoich racji broniących zimną i ostrą stalą.
Battlecry ma oczywiście stawiać ogromny nacisk na bliską pracę zespołową, oferując do wyboru kilka klas postaci, nieco podobnych do tych z też darmowego Team Fortress 2. Enforcer to taka podstawowa jednostka, z ogromnym mieczem. Gracze decydujący się na szybką klasę Duelist używać będą dwóch ostrzy i atakować z zaskoczenia, z cienia. Do zdejmowania nieprzyjaciół z dystansu służy łucznik, zaś jako wsparcie wystąpią technik, wykorzystujący różne gadżety, plus brutal z ogromną stalową pięścią. Ujrzymy zdobywanie doświadczenia oraz kolejne przydatne umiejętności wraz z zyskiwaniem wyższych rang bohatera. Wspomina się o broniach, których używać przyjdzie na kilka sposobów (np. miecz przeobrazi się w tarczę, kiedy zajdzie taka potrzeba).