Bez ograniczeń w spieniężaniu: reklamy na Snapchacie także pomiędzy Stories
W ostatnim czasie Snapcahta na Androida. Mimo że sporo w niej błędów, to nie zaszkodzi to z całą pewnością liczbie użytkowników. Podobnie jak ogłoszone właśnie plany zwiększenia liczby reklam w aplikacji. A ich forma nie będzie bynajmniej należeć do mało inwazyjnych.
14.06.2016 13:03
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak pisze magazyn Adweek, Snapchat ma zamiar zwiększyć zyski z reklam aż do miliarda dolarów. W zeszłym roku kwota ta wyniosła 59 milionów, plany są zatem ambitne, a wygląda na to, że największy wpływ będą miały właśnie na końcowego użytkownika.
Reklamy będą bowiem prezentowane pomiędzy Stories. Są to zdjęcia bądź krótkie filmy, które użytkownik udostępnia wszystkim znajomym, a nie tylko – jak ma to miejsce w przypadku klasycznych snapów – wybranym użytkownikom. Stories są widoczne w aplikacji przez określony przez autora okres, a wyświetlanie kolejnych odbywa się automatycznie. Wkrótce to właśnie pomiędzy nimi będzie można zobaczyć reklamy.
Jedną z cech Stories jest to, że można przerwać ich wyświetlanie i przejść do kolejnego za pomocą jednego pacnięcia. Tak samo ma się dziać, przynajmniej z początku, z reklamami. Z drugiej strony będą to materiały wyświetlane na pełnym ekranie, z dźwiękiem i możliwości interakcji, na przykład poprzez wykonanie gestu.