ClickUp to klient usługi o tej samej nazwie, która pozwala zarządzać projektami, a więc dzielić zadania niezbędne do wykonania w ich ramach pomiędzy kolejnych uczestników.
Świetnie sprawdzi się przede wszystkim w sytuacjach, kiedy każda osoba w firmie zaangażowana jest w kilka projektów i ma różne terminy na wykonanie danych czynności. Aplikacja pozwala wyświetlać wszystkie zadania z podziałem na przypisane projekty czy osoby. Do każdego elementu można dodawać dodatkowe komentarze, opisy oraz pliki.
Program jest rozbudowany i w pierwszym kontakcie sprawia wrażenie skomplikowanego w obsłudze. Na ekranie widocznych jest naraz wiele elementów, co stanowi przeciwieństwo choćby popularnego w tej dziedzinie Trello. Aby szybko obsługiwać program trzeba będzie najpierw dobrze poznać jego możliwości.
Uwaga!
Aby korzystać z aplikacji konieczne jest zarejestrowanie się przy pomocy adresu e-mail oraz zweryfikowanie numeru kontaktowego (na podany numer wysyłany jest kod w formie wiadomości SMS).