Czy klienty e‑mail są jeszcze potrzebne?
Na dobry początek dnia proponujemy lekturę artykułu, który broni tradycyjnych, desktopowych klientów poczty w erze chmur obliczeniowych i coraz popularniejszego dostępu do skrzynki e-mail z poziomu przeglądarki.
22.06.2011 | aktual.: 22.06.2011 10:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Różnice między webowymi a tradycyjnymi klientami poczty e-mail widoczne są gołym okiem. Praca w trybie offline, możliwość przechowywania poczty w pamięci komputera czy obsługa wielu kont pocztowych - to niektóre z zalet programów do obsługi e-maili. Problem w tym, że coraz częściej to właśnie webowe aplikacje oferują więcej ciekawych funkcji i udogodnień. Czy tradycyjne klienty poczty e-mail są jeszcze dzisiaj potrzebne? Spróbujmy przyjrzeć się kilku ciekawym rozwiązaniom. Części z nich nie znajdziemy w klientach poczty dostępnych za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Zapraszamy do lektury artykułu Czy klienty e-mail są jeszcze potrzebne?, gdzie opisujemy kilka mniej i bardziej znanych programów pocztowych, alternatywnych dla najpopularniejszego Outlooka czy Thunderbirda.
Jednocześnie przypominamy, że w podobny sposób przyglądaliśmy się już aplikacjom do obróbki grafiki w chmurze, narzędziom do tweakowania systemu czy wcale nie takim popularnym, ale ciekawym przeglądarkom internetowym. Polecamy także przegląd ulubionych programów naszych czytelników. Wszystkie artykuły poświęcone programom skrojonym do różnych potrzeb znajdziecie w dziale Artykuły w kategorii Programy pod lupą.