DeskTask1.61
DeskTask to niewielka i prosta aplikacja wyświetlająca na pulpicie systemu Windows zawartość kalendarza i listy zadań klienta pocztowego Microsoft Outlook bez konieczności jego uruchamiania.
Program stanowi ciekawą propozycję dla wszystkich użytkowników, którzy organizują swój czas z wykorzystaniem oprogramowania pocztowego Microsoft Outlook. Wyświetla on we wskazanym obszarze pulpitu Windows czytelne okno z informacjami pobranymi z kalendarza i listy zadań klienta pocztowego Microsoftu. Oczywiście jeśli dysponujemy więcej niż jednym monitorem podłączonym do komputera możliwe jest swobodne przenoszenie aplikacji pomiędzy poszczególnymi ekranami.
Wszystkie prezentowane przy użyciu aplikacji DeskTask dane uporządkowane są chronologicznie i obejmować mogą zdefiniowaną przez użytkownika liczbę dni. Sporym atutem programu jest możliwość konfiguracji wielu aspektów jego pracy. Z poziomu opcji ustawimy m.in. czas odświeżania informacji, położenie okienka na pulpicie, jego wygląd (stosowaną czcionkę, jej kolor, tło oraz poziom przezroczystości) i wiele innych konfiguracji dotyczących pobieranych z Outlooka danych.
Najnowsza wersja DeskTask współpracuje z klientem pocztowym Microsoft Outlook w wersjach 97, 2000, XP, 2003, 2007, 2010 oraz 2013.