DEVONthink to zaawansowany menedżer dokumentów, zakładek i notatek, który pozwala utrzymać porządek i ułatwia znajdowanie potrzebnych informacji, a także synchronizuje je między Macami. Program szczególnie polecany jest edukatorom, naukowcom, dziennikarzom, studentom i prawnikom.
DEVONthink gromadzi dokumenty i różne informacje w bazie, w której przeszukiwaniu pomoże sztuczna inteligencja. W programie można zbudować własną Wiki, zawierającą potrzebne informacje, a dokumenty przechowywane lokalnie i strony internetowe są tu traktowane identycznie. Z czasem program nauczy się automatycznie nadawać etykiety dokumentom.
Informacje zebrane w DEVONthink można łatwo zapisać w kopii zapasowej i synchronizować z innymi komputerami, zarówno przez Internet, jak i w sieci lokalnej. Wiele plików można edytować bezpośrednio w programie.
DEVONthink można testować przez 150 godzin. Wersja Personal jest najprostsza i najtańsza. Dla bardziej wymagających dostępne są także wersje Pro i Pro Office.