Infomaty - nowa forma kontaktu z obywatelem
Projekt Infomaty został zainicjowany w ramach projektu Phare'99Wzmocnienie administracji i zasobów ludzkich w celuprzygotowania do członkostwa w Unii Europejskiej realizowanegoprzez Urząd Służby Cywilnej i dwanaście urzędów pilotażowych. Wtrakcie projektu, w ramach prowadzonej kampaniiinformacyjno-promocyjnej służby cywilnej zaplanowano dostarczanie,poprzez nowoczesne multimedialne kioski informacyjne oraz stronęinternetową www.infoobywatel.gov.pl,informacji o najważniejszych usługach świadczonych obywatelom przezadministrację publiczną. Projekt Infomaty jest jednocześnie jedną z inicjatyw realizowanegood pięciu lat programu "Przyjazna Administracja", którego głównymcelem jest poprawa jakości relacji między obywatelem a urzędnikiem,usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej oraz polepszeniespołecznego wizerunku urzędnika. Program "Przyjazna Administracja"obejmuje wszystkie urzędy administracji rządowej.
18.11.2004 00:38
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika