InPost nie działa. Problem z aplikacją i logowaniem (aktualizacja)
InPost walczy z awarią, w wyniku której nie da się zalogować do Menedżera Paczek oraz skorzystać z aplikacji. Klienci lawinowo zgłaszają problem. Raporty o awarii usługi InPost spływają z największych miast z całego kraju.
W lawinowym tempie rośnie liczba zgłoszeń awarii InPost w serwisie downdetector. Użytkownicy z największym miast w Polsce sygnalizują problem z aplikacją InPost Mobile oraz logowaniem do serwisu z poziomu komputera - chcąc dostać się do Menedżera Paczek można trafić na "nieskończone ładowanie" po wypełnieniu danych logowania na konto.
W chwili pisania niniejszego tekstu użytkownicy usług InPostu zgłosili problem już ponad 300 razy. Wnioskujemy, że w praktyce awaria jest ogólnopolska i dotyczy każdego, kto w danej chwili próbuje nadać paczkę przez serwis internetowy. Niewykluczone, że równolegle nie da się zamówić wysyłki InPost w sklepach, w tym Allegro, a problemy z aplikacją InPost Mobile w praktyce uniemożliwiają odbiór przesyłek z Paczkomatów.
W tym momencie trudno powiedzieć, jak długo potrwa awaria w InPost. Do tego czasu klienci prawdopodobnie muszą się wstrzymać z zakupami i nadawaniem paczek przez Menedżer, który dostępny jest na stronie przewoźnika. Będziemy śledzić temat awarii InPostu i na bieżąco aktualizować niniejszą publikację, gdy tylko na jaw wyjdą nowe fakty w tej sprawie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 13:05
Wnioskując po gwałtownym spadku liczby zgłoszeń problemów w serwisie downdetector (w szczycie było ich przeszło 600), awaria InPost została usunięta, a usługi powinny już działać bez problemów.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl