Integracja Google Analytics z AdSense
Od dłuższego czasu, w ramach systemu reklam AdSense oferujedostęp do prostych arkuszy i wykresów, przedstawiających dane zdziałalności użytkowników. Teraz, korporacja zdecydowała ointegracji usługi z narzędziem statystycznym Analytics. Dzięki połączeniu projektów, użytkownicy po zalogowaniu na kontoAdSense, mają dostęp do szczegółowych raportów na tematdziałalności odwiedzających witrynę. Prócz dostępnych w Analyticsinformacji, w postaci liczby unikalnych wizyt, czy języka używanegosystemu, posiadają teraz między innymi możliwość śledzenia danychodnośnie wydajności wybranych podstron. To z kolei, ma pozwolićadministratorom na skoncentrowanie prac nad uzyskaniem ruchu zdotąd najczęściej przekierowywanych witryn, a także określeniepochodzenia geograficznego czytelników. Nowa funkcjonalność jest wprowadzana stopniowo, dlatego może niebyć jeszcze dostępna na wszystkich kontach AdSense. Z momentem ichpojawienia się, użytkownicy zobaczą u góry dwa odnośniki o nazwiePrzegląd i Zaawansowane Raporty.
23.10.2008 18:24
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika