LinkedIn nareszcie po polsku
Serwis społecznościowy LinkedIn nie podbił może świata tak jak Facebook, ale nie o to chodziło jego twórcom. LinkedIn ma być serwisem typowo zawodowym. Według opisu strony ponad 150 mln specjalistów korzysta z LinkedIn, aby dzielić się informacjami, pomysłami i możliwościami.
02.04.2012 12:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
No właśnie, opis strony jest już po polsku i od dzisiejszego poranka portal jest dostępny w polskiej wersji językowej. Osoby, które już mają konto w serwisie, mogą zmienić język na stronie ustawień konta, w zakładce „konto”. Cały portal został opatrzony w polski interfejs, ale nie wszystkie aplikacje dostępne są w naszym rodzimym języku, więc lista książek do przeczytania z Amazon.com czy wyszukiwarka wydarzeń branżowych nadal będą wymagały od użytkowników znajomości języka obcego.
O tym, że LinkedIn brakuje polskiej wersji językowej dało się słyszeć od dawna, nawet wśród naszych Czytelników. Cieszy fakt, że teraz więcej osób mówiących po polsku skorzysta z możliwości serwisu w dziedzinie komunikacji branżowej, wymiany doświadczeń lub poszukiwania pracy. Na razie Polaków na LinkedIn jest około pół miliona.