mBank z awarią. Nie można płacić BLIK-iem, są problemy z logowaniem (aktualizacja)

Klienci mBanku mogą mieć powody do niezadowolenia. W wyniku awarii system bankowości internetowej nie działa w pełni sprawnie. Problemy pojawiają się już na etapie logowania, a do tego nie działają płatności BLIK-iem.

mBank zmaga się z awarią, fot. Getty Images
mBank zmaga się z awarią, fot. Getty Images
Oskar Ziomek

02.03.2020 | aktual.: 02.03.2020 15:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

O problemach z bankowością mBank poinformował klientów na swoim Facebooku. Jak wynika z krótkiej wiadomości, problemy mają dotyczyć logowania zarówno w aplikacji mobilnej, jak i webowej oraz płatności BLIK-iem. Bank deklaruje, że system płatności kartami nie uległ awarii i w ten sposób nadal można płacić za zakupy.

Jak można wywnioskować z komentarzy, niektórzy klienci w ogóle nie mogą się zalogować do bankowości, z kolei inni po zalogowaniu nie widzą wszystkich elementów systemu. Jeszcze inni zwracają przy tym uwagę, że problemy z płatnościami BLIK-iem nie są rzadkością i występują od dwóch miesięcy. Opisywana awaria jest drugim tego typu utrudnieniem dla klientów mBanku w ciągu ostatnich kilku dni.

Niestety na razie nie wiadomo, jak długo potrwa przywracanie systemu do pełnej sprawności. mBank przeprosił za wszystkie niedogodności, ale nie oszacował czasu potrzebnego na naprawę. Informacja o usterce pojawiła się na Facebooku mBanku kwadrans przed godziną 11.

Aktualizacja, godz. 15:00

O godzinie 14:30 mBank poinformował, że problemy zostały rozwiązane i wszystkie elementy bankowości oraz BLIK powinny już działać prawidłowo.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Komentarze (23)