Microsoft chce stworzyć konkurencję dla AdSense

Microsoft pracuje nad rozbudowaniem usługi adCenter, która mapozwolić na publikowanie kontekstowych reklam pochodzących odkorporacji. Z opublikowanego na łamach serwisu TechCrunch listu wynika, że korporacja jest obecnie w fazietestowania pilotażowego programu skierowanego przede wszystkim dowłaścicieli małych i średnich serwisów internetowych. Całość maprzypominać w działaniu konkurencyjne usługi Google (AdSense) orazYahoo! (PublisherNetwork) i stanowić dla nich przynajmniej częściową, jeżeli niebezpośrednią, konkurencję. Niewątpliwie duże powodzenie swoichusług reklamowych Google zawdzięcza oferowaniu wydawcom znaczniewyższych opłat za wyświetlanie boksowych reklam niż konkurenci.Jeżeli jednak Microsoft jest gotów do podjęcia rywalizacji płacącwięcej niż oferuje Google, jego nowa usługa szybko może zdobyćpopularność poważnie zagrażając tym samym pozostałym graczom narynku. Co ważne, Microsoft nie widzi również problemu wwyświetlaniu reklam wielu korporacji jednocześnie. Konkretna data oficjalnego startu platformy nie jest jeszcze znana.Do zamkniętego programu Beta można zapisać się na stronie.

Adam Wróblewski

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)