PKO BP wprowadził nowość do IKO. Zaktualizuj aplikację

PKO BP poinformował o cennej aktualizacji aplikacji mobilnej IKO. Do smartfonów trafiła możliwość realizowania płatności powtarzalnych Blik. Dla klientów PKO BP to możliwość zautomatyzowania niektórych operacji, na przykład płatności za subskrypcje czy opłat za rachunki.

PKO BP zaktualizował aplikację IKO
PKO BP zaktualizował aplikację IKO
Źródło zdjęć: © materiały prasowe PKO BP
Oskar Ziomek

PKO BP opisuje aktualizację aplikacji IKO, gdzie w wydaniu 3.162 pojawiała się możliwość realizowania płatności powtarzalnych Blik w nowej odsłonie. Aby skorzystać z tej metody płatności, na stronie internetowej sprzedawcy należy wybrać "płatność powtarzalną Blik", a następnie zaakceptować ofertę, warunki i podać kod Blik z telefonu.

Na koniec konieczne jest zatwierdzenie aktywacji w aplikacji IKO. Na ekranie będzie widać wszystkie kluczowe informacje, w tym kwotę i sposób jej pobierania z konta. PKO BP tłumaczy, że na tę chwilę z płatności powtarzalnych Blik można skorzystać m.in. u operatorów komórkowych (Orange, Plus, T-Mobile, Play) oraz w TUŻ Allianz.

Bank podaje, że z czasem do listy mają dołączy kolejne sklepy i usługi. Obecnie płatności powtarzalne Blik będzie więc można wykorzystać głównie do realizowania opłat za telefony, w tym doładowań w przypadku korzystania z oferty pre-paid. Dla klientów to wygodna możliwość zautomatyzowania tych czynności i brak konieczności czuwania samodzielnie, kiedy zrealizować kolejne doładowanie lub płatność.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W kontekście Blika i banku PKO BP warto pamiętać o świeżym komunikacie dotyczącym czeków Blik. Bank na kilka miesięcy zawiesi możliwość generowania haseł niezbędnych do ich obsługi. Użytkownicy mają czas tylko do 17 stycznia, aby utworzyć nowe kombinacje.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)