Microsoft najmocniejszą marką na świecie
Badanie firmy Millward Brown Optimorwykazało, że Microsoft jest najmocniejszą marką na świecie,silniejszą niż inne nietechnologiczne firmy typu Coca-Cola czy GE.Pierwsza dziesiątka "najmocniejszych" marek na świecie wg MillwardBrown Optimor wygląda następująco: numer jeden to Microsoft, adalej kolejno GE, Coca-Cola, China Mobile, Marlboro, Wal-Mart,Google, IBM, Citibank, najmocniejszą dziesiątke zamykaToyota. Celem badania było skalkulowanie wartości, którą dana markaprzyniesie posiadaczowi w przyszłości. Najmocniejsze globalne markiwygenerują według tego wyliczenia dziesiątki miliardów dolarów.Mimo, że słowo "Microsoft" budzi także skrajnie negatywne emocje,badanie wykazalo że zdecydowana większość klientów ma pozytywnezdanie o firmie. Kiedy spojrzeć na to, co klienci i konsumencimają do powiedzenia, widać w ich wypowiedziach duży szacunek -komentuje badanie Andy Farr, dyrektor wykonawczy Millward BrownOptimor.
05.04.2006 12:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika