Microsoft sprzedaje Razorfish
Francuska grupa reklamowa Publicis Groupeskupiająca wiele agencji reklamowych i domów mediowych kupiła odMicrosoft jednego z liderów reklamy internetowej - spółkęRazorfish. Publicis Groupe zapłaciło za zakup Razorfish 530 milionów dolarów,które trafią do Microsoftu w formie gotówki i dużego pakietu akcji.Umowa strategiczna zawarta pomiędzy firmami stanowi, że posprzedaży Publicis Groupe ma jeszcze przez pięć lat korzystać zusług Microsoftu w zakresie wyświetlania i wyszukiwaniareklam. Kupiona przez Publicis Groupe agencja Razorfish to jeden zczołowych graczy na rynku reklamy internetowej. Firma zatrudniaokoło 2 tys. pracowników i ma swoje biura w USA, Europie i Azji.Microsoft wszedł w jej posiadanie przy okazji zakupu aQuantive. Spółka była ostatnio odpowiedzialna zakampanię promocyjną wyszukiwarki Bing oraz uczestniczyła wprojektowaniu jej loga. Wcześniej z usług agencji korzystali tacygiganci jak Coca-Cola, McDonald's czy Best Buy.
10.08.2009 15:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika