Nie działa TikTok. Awaria popularnej aplikacji jest globalna (aktualizacja)
Zgłoszenia dotyczące awarii TikTok pochodzą z całego świata. Użytkownicy zgłaszają, że nie działa odtwarzanie filmów na TikToku oraz niemożliwe jest komentowanie treści wideo.
09.03.2023 | aktual.: 09.03.2023 12:32
TikTok nie działa. Tysiące użytkowników serwisu downdetector zgłasza problemy z ładowaniem filmów. Aplikacja uruchamia się, ale nie jest możliwe korzystanie z niej – ciągle wyświetla się komunikat "Nie można odtworzyć filmu". Problemy dotyczą też sekcji komentarzy, które wczytują się z opóźnieniem lub nie ma ich wcale.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Najwięcej zgłoszeń dotyczących awarii TikTok w Polsce pochodzi z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa, Gdyni oraz Łodzi. Raporty docierają też z mniejszych miejscowości na terenie całego kraju. Na ten moment aplikacji nie da się używać, bo problem dotyczy jej najważniejszej funkcjonalności.
Globalna awaria TikTok. Nie działa aplikacja
Pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii zaczęły się pojawiać ok. godziny 11:00. Od tego czasu w serwisie downdetector pojawiło się już niemal 3 tys. raportów pochodzących od polskich użytkowników. Zagraniczne wersje portalu również informują o awarii TikTok, co może wskazywać na to, że jest to globalna awaria.
TikTok nie poinformował w momencie publikacji materiału jaka jest przyczyna awarii i jak długo będzie z nią walczyć. Jak tylko pojawi się więcej informacji dotyczących awarii TikTok, będziemy aktualizować treść artykułu.
Jednocześnie przypominamy, że jeszcze wczoraj informowaliśmy o zapowiedzi projektu Clover przez TikToka. Ma on na celu wzmocnić istniejące już zabezpieczenia i poprawić kwestie związane z dbaniem o prywatność użytkowników aplikacji.
Aktualizacja, godz. 12:26
Jak wynika z danych serwisu downdetector, awaria TikTok powinna być już zażegnana. Trwające ok. 1,5 godziny problemy z popularną aplikacją społecznościową u większości użytkowników nie powinny już występować. Polacy mogą teraz korzystać z serwisu bez większych przeszkód. Dotyczy to zarówno odtwarzania wideo, ale też sekcji komentarzy, których wczytywanie podczas awarii było utrudnione.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl