Nowa aplikacja iTaxi to łatwiejsze zamawianie taksówek, także bagażowych
Aplikacja iTaxi, służąca do zamawiania taksówek w 150 miastach Polski, została wydana w nowej wersji. Zmiany obejmują głównie ulepszenia interfejsu, dzięki czemu zamówienie taksówki będzie łatwiejsze.
24.01.2018 | aktual.: 24.01.2018 17:21
Aplikacja iTaxi komunikuje się z centralami różnych korporacji taksówkarskich i daje nam możliwość zamówienia jednej z prawie 10 tysięcy taksówek. W aplikacji mamy możliwość zapłacenia za przejazd kartą lub PayPalem i możemy na bieżąco obserwować pozycję pojazdu według wskazań GPS. iTaxi sprawdzi się przy zamawianiu przejazdów prywatnych i firmowych.
Wersja 3.0 aplikacji będzie działać szybciej od poprzedniej i zawiera poprawki drobnych błędów. Najbardziej pożądaną zmianą jest jednak nowy interfejs, który bez wątpienia należał się aplikacji. Tak wyglądała wersja 2:
A tak prezentuje się wersja 3 iTaxi:
iTaxi jest dużo ładniejsze (jeśli przymkniemy oko na wątpliwą estetykę map z projektu OpenStreetMap), ale to nie jedyna korzyść nowego interfejsu. Zamawianie przejazdu jest szybsze i wymaga mniej dotknięć ekranu. Twórcy mają nadzieję, że oszczędność czasu przekona nas do korzystania z tej aplikacji. Ponadto mapę można przesuwać, by wskazać, dokąd ma przyjechać kierowca… tak samo, jak we wszystkich innych aplikacjach tego typu. Nie jest to pole, w którym ceniona jest oryginalność – im bliżej ogólnie przyjętych standardów, tym lepiej. iTaxi stara się też przyciągnąć do siebie klientów biznesowych, prezentując się poważniej i bardziej elegancko.
Pojawiło się też kilka nowych funkcji, jak możliwość korzystania z Android Pay, zamówienia taksówki bagażowej czy z możliwością przewozu zwierząt.
iTaxi działa na Androidzie, iOS-ie. Wersja dla Windows Mobile nie jest już rozwijana.