PKO BP nie działa. Poważana awaria aplikacji mobilnej (aktualizacja)
Klienci PKO BP mają problem z logowaniem do bankowości internetowej w aplikacji. Z danych serwisu downdetector wynika, że awaria nasiliła się tuż po godzinie 14:00 i do teraz nie została rozwiązana.
Klienci banku PKO BP nie mogą korzystać z bankowości mobilnej - wynika z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector. W ciągu zaledwie kilkunastu minut do serwisu spłynęło ponad 1700 zgłoszeń o awarii. Znakomita większość raportuje problemu właśnie z aplikacją mobilną banku PKO BP - IKO.
Mapa zgłoszeń awarii PKO BP w serwisie downdetector sugeruje, że problem jest ogólnopolski. Najwięcej raportów spłynęło jak dotąd z okolic Warszawy, Łodzi, Poznania i Katowic. W tym momencie trudno powiedzieć, jak długo mogą potrwać utrudnienia. Co istotne jednak, ze szczegółów wynika, że awaria dotyczy wyłącznie mobilnej aplikacji. Klienci PKO BP powinni więc móc bez problemu korzystać z bankowości internetowej z poziomu komputerów, choć rzecz jasna nie stanowi to rozwiązania w każdym przypadku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Będziemy monitorować tę sprawę na bieżąco i aktualizować niniejszy tekst, gdy wyjdą na jaw nowe fakty. W momencie publikacji nie dotarliśmy do komentarza banku PKO BP w sprawie awarii w mediach społecznościowych, za to można w nich trafić na opinie niezadowolonych klientów, którzy sygnalizują problem z aplikacją mobilną.
Aktualizacja, godz. 15:05
Z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector wynika, że awaria logowania w aplikacji PKO BP została już rozwiązana. Gwałtowny spadek liczby zgłoszeń sugeruje, że klienci PKO mogą już bez problemów korzystać z bankowości mobilnej.
Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl