PKO BP zmaga się z awarią. Problem jest poważny (aktualizacja)
Klienci PKO BP nie zaliczą dzisiejszego dnia do udanych. Pojawiają się liczne zgłoszenia dotyczące problemów z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej, głównie w kontekście aplikacji mobilnej tego banku.
Z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector wynika, iż problemy w PKO BP rozpoczęły się przed 12:00. Po upływie ok. godziny wydawało się, że zostały zażegnane, ale chwilę przed 15:00 raportów od niezadowolonych użytkowników znów zaczęło przybywać. Aktualnie jest ich nawet jeszcze więcej niż wcześniej, a skala problemu wydaje się wciąż narastać.
Awaria w PKO BP
Ze zgłoszeń klientów wynika, iż w zdecydowanej większości przypadków problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem.
Na tę chwilę w mediach społecznościowych PKO BP nie pojawił się żaden komunikat, w którym bank opisywałby trwające utrudnienia.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja, godz. 17:45
Po około 2-godzinnej awarii wygląda na to, że sytuacja została po stronie banku opanowana. Problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem zostały zażegane, co potwierdza szybko malejąca liczba zgłoszeń.
Mateusz Tomczak, dziennikarz dobreprogramy.pl