PKO BP zmaga się z awarią. Problem jest poważny (aktualizacja)

Klienci PKO BP nie zaliczą dzisiejszego dnia do udanych. Pojawiają się liczne zgłoszenia dotyczące problemów z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej, głównie w kontekście aplikacji mobilnej tego banku.

Mapa awarii PKO BP
Mapa awarii PKO BP
Źródło zdjęć: © downdetector
Mateusz Tomczak

Z aktualizowanych na bieżąco informacji w serwisie downdetector wynika, iż problemy w PKO BP rozpoczęły się przed 12:00. Po upływie ok. godziny wydawało się, że zostały zażegnane, ale chwilę przed 15:00 raportów od niezadowolonych użytkowników znów zaczęło przybywać. Aktualnie jest ich nawet jeszcze więcej niż wcześniej, a skala problemu wydaje się wciąż narastać.

Awaria w PKO BP

Liczba raportów o problemach
Liczba raportów o problemach© downdetector

Ze zgłoszeń klientów wynika, iż w zdecydowanej większości przypadków problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem.

Na tę chwilę w mediach społecznościowych PKO BP nie pojawił się żaden komunikat, w którym bank opisywałby trwające utrudnienia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 17:45

Po około 2-godzinnej awarii wygląda na to, że sytuacja została po stronie banku opanowana. Problemy związane są z dostępem do aplikacji mobilnej banku oraz jej funkcjonowaniem zostały zażegane, co potwierdza szybko malejąca liczba zgłoszeń.

Mateusz Tomczak, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)