Poczta Polska tworzy nową aplikację. Ma ułatwić klientom zarządzanie przesyłkami
Poczta Polska najwyraźniej chce dogonić konkurencję w postaci firm kurierskich i operatorów logistycznych. Instytucja przygotowała aplikację mobilną oraz desktopowy Panel Klienta. Dzięki nowemu oprogramowaniu klienci zyskają możliwość wygodnego i szybkiego zarządzania usługami oferowanymi przez spółkę.
Zaprojektowaniem, wytworzeniem i wdrożeniem kompleksowego rozwiązania zajmie się spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe. W jego skład wchodzą: aplikacja mobilna oraz Panele Centralny i Klienta, dedykowane osobom, które korzystają z komputerów.
Oprogramowanie ma zapewniać kompleksową obsługę przesyłek KEP (kurierskich, paczkowych i ekspresowych) począwszy od nadania, po śledzenie jej drogi, kończąc na odbiorze w automatach paczkowych. Klienci zyskają również możliwość szybkiego wyszukania placówek pocztowych, skrzynek oraz punktów partnerskich, a docelowo – także realizację e-usług.
"Już wkrótce nasi klienci za pomocą kilku kliknięć będą mogli nadać i odebrać przesyłkę, sprawdzą jej trasę czy znajdą pobliskie placówki pocztowe oraz punkty odbioru. Nowoczesny software, co należy podkreślić, stworzy spółka z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej" – dodaje Zdzikot.