Reklamy w MSN zgodne z zainteresowaniami

The Wall Street Journal podaje, że Microsoft rozpoczyna akcjęsprzedaży reklam w oparciu o preferencje użytkowników, którzy mająje oglądać. Do tego celu zostanie wykorzystana baza danychzawierająca zainteresowania i inne informacje podawane przezużytkowników usługi Hotmail - w sumie ponad 263 milionów osób.Monitorowane będą także ich zapytania do wyszukiwarek. Wszystko poto, aby późniejsze reklamy wyświetlane w witrynie MSN.com, aletakże w innych komercyjnych witrynach korporacji nie byłyprzypadkowe, a dostosowane do konkretnego odbiorcy. Poprzez takie działania Microsoft liczy na większy udział w rynkureklamowym, gdyż jego obecna sytuacja pozostawia wiele do życzenia- koncern z Redmond jest w tyle za Google i Yahoo, które sprzedająnajwięcej reklam. Nowa oferta Microsoft wydaje się jednak bardzokusząca dla reklamodawców, bo ci nareszcie mogą wiedzieć, ktoogląda jakie reklamy. Pozostaje pytanie - co na to użytkownicy?

Wojciech Kowasz

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (24)